Yeah, something goooood!!

Jag har haft fullt upp med trevliga och mindre trevliga männsikor hela förra veckan och och helgen....... men va fan tur att det inte bara finns trevliga människor. Vart skulle då den underbara variationen vara??
Hur som haver, jag blev ordagrant SKIT STOLT över en av mina kunder som har kämpat med en lång förkylning och lite små krämpor i knä och underben. Trots allt detta sprang hon Lidingö loppet på 3 tim och 19 min!! Det är fan BRA!! :D
Grattis S, det är du fan värd!!
Sen måste jag berätta om min slit varg Linn i Pt kampen. Hon verkligen kämpar in i det sista! Hon sliter tills man nästan tror att hon ska svimma eller spy :D Det kallar jag kämparglöd!!
Fortsätt bita ihop Linn, bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Joy

Heja Linn i PT Kampen!

2010-09-27 @ 13:08:06
URL: http://mylifeofjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0