Första tränings passet!

Ja jäklar vad skönt med första träningspasset efter att ha varit sjuk! Satt precis som den skulle! Vågade inte köra fullt ut för att veta om hur jag skulle må imorgon så jag tog det lite varsamt! Nu blir det att fan komma i topp form :) Min 4:e dag utan snus nu... tjooohhooo! Är sjukt stolt över mig själv och snus fritt ska det bli ;) Topp formen väntar lika så Beach 2011 :D Hmmm apropå något helt annat, jag undrar om man kan trycka in någon salsa lektion i schemat, någon som kan tipsa en bra klubb?? Gärna nära Sveavägen!!
Siktar på denna magen ungefär ;)

Kommentarer
Postat av: Joy

Carribean dance studio :) ligger på andra sidan odenplan.

2010-09-22 @ 22:52:50
URL: http://mylifeofjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0