Back in the Bluuuueeeee!!!

Vill inte vara bitter eller så men det har fan nästan tgit hela jävla året för att få mitt förbannade medicinska intyg från luftfartsverket!
Har varit läkare hit och dit som inte kunnat svara på de frågor kring mig som LFV velat ha svar på!!!!
Det är ta mig fan på tiden att jag nu fick mitt intyg!!!
Borde fan nästa ha ersättning eftersom jag nu måste ut med omkring 15 lax för att få sloippa göra en PC ( Profiency Check).
Menn näääääää jag e inte bitter :p
Men men! Nu är jag iaf på väg till min hemstad Västervik. Kommer vara där till imorgon bitti. För sen kommer det att bära av hemmåt mot Stockholm igen och jobba som vanligt!!
Peace Out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0